پایان نامه بررسی رابطه ساده وچندگانه ارتباط والدین با مدرسه با ناهنجاری های رفتاری تحصیلی دانش آموزان دختر دبیرستان های شهر بندرعباس
دسته بندي :
روانشناسی و علوم تربیتی
فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول: طرح تحقیق
-2-2 مقدمه 1
-1-2 بیان مساله 1
-9-2 اهمیت و ضرورت تحقیق 4
-4-2 اهداف تحقیق 7
-2-4-2 هدف اصلی 7
-1-4-2 اهداف جزیی 7
-5-2 سوالات تحقیق 7
-7-2 فرضیه های تحقیق 6
-6-2 تعاریف نظری و عملیاتی تحقیق 6
فصل دوم: پیشینه ی تحقیق
-2-1 مقدمه 23
-2-1 پیشینه ی نظری 22
-2-1-1 رابطه والدین و مدرسه 22
-1-1-1 ناهنجاری های رفتاری تحصیلی 23
دسترسی به این مدرک بر پایة آیین نامة ثبت و اشاعة پیشنهاده ها، پایان نامه ها، و رساله های تحصیلت تکمیلی و صیانت از حقوق پدیدآوران در آنها ) وزارت علوم، تحقیقات ، فناوری به شمارة 195929 / و تاریخ 1395/9/6 ( از پایگاه اطلعات علمی ایران ( جگن ( یدر پژوهشگاه علوم و فننناور
اطلعات ایران ( کایراندا ( فراهم شده و استفاده از آن با رعایت کامل حقوق پدیدآوران و تنها برای هدف های علمی، آموزشی، و پژوهشی و بر پایة قانون حمایت از مؤلفان، مصنفان، و هنرمندان 1 ) 348 ( تو الحاقات و اصلحات بعدی آن و سایر قوانین و مقررات مربوط شدنی اس .
ح
-9-1 پیشینه ی پژوهشی 13
-2-9-1 پیشینه داخلی 13
-1-9-1 پیشینه خارجی 92
-4-1 جمع بندی 99
فصل سوم: روش تحقیق
-2-9 مقدمه 95
-1-9 روش تحقیق 95
-9-9 قلمرو و جامعه آماری 95
-4-9 اندازه نمونه و روش نمونه گیری 95
-5-9 روش و ابزار جمع آوری اطلاعات 97
-2-5-9 پرسش نامه همکاری و ارتباط والدین با مدرسه 97
-1-5-9 پرسش نامه ناهنجاری های رفتاری تحصیلی 96
-7-9 روش تجزیه و تحلیل اطلاعات 96
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
-2-4 آمار توصیفی 93
-1-4 آمار استنباطی 47
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
دسترسی به این مدرک بر پایة آیین نامة ثبت و اشاعة پیشنهاده ها، پایان نامه ها، و رساله های تحصیلت تکمیلی و صیانت از حقوق پدیدآوران در آنها ) وزارت علوم، تحقیقات ، فناوری به شمارة 195929 / و تاریخ 1395/9/6 ( از پایگاه اطلعات علمی ایران ( جگن ( یدر پژوهشگاه علوم و فننناور
اطلعات ایران ( کایراندا ( فراهم شده و استفاده از آن با رعایت کامل حقوق پدیدآوران و تنها برای هدف های علمی، آموزشی، و پژوهشی و بر پایة قانون حمایت از مؤلفان، مصنفان، و هنرمندان 1 ) 348 ( تو الحاقات و اصلحات بعدی آن و سایر قوانین و مقررات مربوط شدنی اس .
خ
-2-5 مقدمه 56
-1-5 بحث 56
-9-5 فرضیه ها و تبیین یافته ها 57
-4-5 نتیجه گیری 71
-5-5 محدودیت های پژوهش 79
-7-5 پیشنهادهای پژوهش 79
-2-7-5 پیشنهادهای کاربردی 79
-1-7-5 پیشنهادات پژوهشی 74
منابع 75
پیوست 2: پرسشنامه مربوط به همکاری و ارتباط اولیا با مدرسه 73
پیوست 1: پرسشنامه ناهنجاری های رفتاری تحصیلی 62
چکیده انگلیسی 69