در دنیای مدرن امروز، نیروی انسانی در سازمان ها به مزیت رقابتی تبدیل شده است. کارکنان نامناسب، می توانند موجبات شکست کسب و کار را فراهم کنند ، کارکنان معمولی می توانند موجب حفظ کسب و کار ورسیدن به نقطه سر به سر شوند و کارکنان خوب می توانند حتی کسب و کارهای متوسط را اوج دهند. وفاداری معمولاٌ بوسیله سه عامل مشخص می گردد:
شناسایی و اعتقاد به اهداف ، ارزش ها و رسالت سازمان. تمایل به برعهده گرفتن فعالیت هایی که در وهله اول سازمان از آن منتفع می شود. تمایل به ماندن و ادامه دادن کار در سازمان.
این مجموعه که شامل 23 اسلاید پاورپوینت قابل ویرایش است به تبیین یکی دیگر از مهارت های مدیران اثربخش پرداخته و موضوعا زیر را مطرح نموده است.
فهرست مطالب:
1-مفهوم وفاداری سازمانی
2- اهمیت وفاداری سازمانی
3-اثرات بکارگیری رویکردهای مختلف در سازمان
4-انواع وفاداری
5-روش های ایجاد وفاداری در سازمان
6-پرسشنامه سنجش وفاداری سازمانی
7-منابع
تعداد مشاهده: 1296 مشاهده
کد فایل:19767
انتشار در:۱۴۰۱/۳/۶
حجم فایل ها:1.1 مگابایت
قابلیت ویرایش: دارد
تعداد صفحات: 22
فرمت فایل: پاورپوینت قابل ویرایش
مهارت حل مسئله(از مجموعه مهارت های زندگی برای بزرگسالان)
قیمت : 40,000 تومان
توضیحات بیشتر دریافت فایل
پاورپوینت دوره آموزشی چالش های خانواده و راهکارهای آن
پاورپوینت آسیب های خانواده از دیدگاه اسلام
قیمت : 30,000 تومان
پاورپوینت دوره آموزشی خودشناسی و شخصیت شناسی
پاورپوینت خودشناسی
پاورپوینت درمان های استنباط گرا( راه حل محور و روایت درمانی)
قیمت : 20,000 تومان
پاورپوینت درمان های مراجع/فرد محوری راجرز
قیمت : 35,000 تومان
پاورپوینت درمان های حساس به جنسیت و فرهنگ
پاورپوینت درمان های آدلری
پاورپوینت درمان های رفتاری(رفتار درمانی)
پاورپوینت درمان های سیستمی ستیر
پاورپوینت درمان های وجودی رولومی