اعتماد عامل بسیار مهم و حیاتی جهت به حداکثر رساندن عملکرد در تیم ها و سازمان ها می باشد
در تعریف اعتماد می توان گفت اعتماد یک باور قوی مبنی بر اینکه می توان به یک نفر اتکا کرد می باشد
به عبارت دیگر اعتماد عبارتست از باور و یقین به اینکه آنهایی که ما به ایشان اعتماد کرده ایم انتظارات ما را نسبت به خود برآورده خواهند کرد که این انتظارات تابع ارزیابی ما از وظیفه و مسئولیت دیگری برای تامین نیازهای ما می باشد.
مجموعه حاضر شامل 22 اسلاید پاورپوینت قابل ویرایش است که به تبیین اعتماد در سازمان پرداخته و موارد زیر را شامل می شود.
فهرست مطالب:
1-مفهوم شناسی و اهمیت اعتماد
2-ویژگیهای سازمان دارای جوی از اعتماد
3-عوامل از بین برنده اعتماد در سازمان
4-مدیریت اعتماد
5-ایجاد اعتماد در سازمان
6-منابع و مآخذ
تعداد مشاهده: 1405 مشاهده
کد فایل:19765
انتشار در:۱۴۰۱/۳/۵
حجم فایل ها:597.5 کیلوبایت
قابلیت ویرایش: دارد
تعداد صفحات: 22
فرمت فایل: پاورپوینت قابل ویرایش
مهارت حل مسئله(از مجموعه مهارت های زندگی برای بزرگسالان)
قیمت : 40,000 تومان
توضیحات بیشتر دریافت فایل
پاورپوینت دوره آموزشی چالش های خانواده و راهکارهای آن
پاورپوینت آسیب های خانواده از دیدگاه اسلام
قیمت : 30,000 تومان
پاورپوینت دوره آموزشی خودشناسی و شخصیت شناسی
پاورپوینت خودشناسی
پاورپوینت درمان های استنباط گرا( راه حل محور و روایت درمانی)
قیمت : 20,000 تومان
پاورپوینت درمان های مراجع/فرد محوری راجرز
قیمت : 35,000 تومان
پاورپوینت درمان های حساس به جنسیت و فرهنگ
پاورپوینت درمان های آدلری
پاورپوینت درمان های رفتاری(رفتار درمانی)
پاورپوینت درمان های سیستمی ستیر
پاورپوینت درمان های وجودی رولومی